Wednesday 29 October 2008

Scrapbook

Dié van julle wat gaan kyk na die ander blogs wat ons aan die linkerkant van ons blog het, het seker al na Uit en tuis gaan kyk. Wel, Sandra het nou 'n Scrapbook bybelstudie vir Vroue begin. Dit is nou in die tweede week. Vicky het gevra of ek dit saam wil doen en vir my die nodige besonderhede gestuur. As daar enigiemand van julle is wat dit ook wil doen, tree asseblief in verbinding met Sandra by : uitentuis2001@yahoo.com . Dit is eintlik baie interessant.

Nou ja, nodeloos om te sê op hierdie stadium scrap ek weer 'n bietjie.

Ouma Issie se tafel het nog altyd handig te pas gekom. Lekker deurmekaar. Net ek weet wat daar aangaan.



Die eerste week se oefening het gegaan oor : Myself.



Dit gaan ook hoe jy omtrent jouself voel - na aanleiding van die Bybel. Laat 'n ou nogal diep dink.


Ek het natuurlik nie eintlik fotos nie, so dit het maar sukkel sukkel gegaan. Die baba fotos wat ek het, is iewers in die container weggebêre. Die volgende was skoolfotos : Hier het ek my weereens vasgeloop. Die fotos het ek al maats bymekaar gesit. Dit is nou van my en Pieter. Laerskool, Hoërskool, Sport, Jonkwees, ens. Ek beplan nou al lankal 'n boek van ons twee, maar het nog nie daarby uitgekom nie.
Nou ja, ek het gesoek en gesoek en uiteindelik op die fotos afgekom wat ek op my twee bladsye gebruik het.
Die tweede bladsy gaan oor die kerk. Ek sal wanneer die bladsye gedoen is, dit ook plaas.
Onthou : Gaan loer gerus op Sandra se blog.

No comments: