Thursday 30 October 2008

Hasies

Elke nou en dan sien ek hasies rondom die huis speel. Ons het 'n container waarin van ons meubels en ander goed gestoor is, wat langs die huis in een van die weikampe staan. Dit wil voorkom of die hasies onder die container bly.
Sondag, 25ste, het ek en Pieter in die sitkamer gesit toe ek sien hoe lekker die hasies buite speel. Ek het die kamera gaan haal en hulle afgeneem.
Ek het altyd gedink dat daar net twee hasies was, soos julle op die foto kan sien.
*So tussen hakkies, kan julle sien hoe mooi groei die gras?*


Later het ek agtergekom, dat daar drie hasies is.


Groot was my verbasing om te sien dat daar eintlik vier hasies is en nie net drie nie.


Ek het vir Pieter gesê dat ek vir hulle gaan brood uitsit daar naby die heining om te sien of hulle dit gaan optel. Sal weer oor hulle berig.

No comments: