Friday 19 September 2008

Meer inligting oor my operasie

Ek was die 16de Sept. vir 'n ondersoek by my hartspesialis in Hamilton. Hy het ons toe 'n bietjie meer ingelig rondom die operasie. Die operasie was geskeduleer vir Maandag 22ste Sept. maar hulle het hom met 'n week uitgestel, omdat die hospitaal nie al die items in voorraad hou nie. Ek word nou eers 29 Sept. gedoen.






Hier is 'n prentjie van 'n hart waarmee hy ons verduidelik het waar die apparaat gaan wees en in water hartkamer die draadjie ingesit gaan word. Verskoon net al die gekrapery op die prentjie, maar dit was die dokter gewees.


Soos ons almal weet het die hart 4 kamers naamlik, Right Atrium, Left Atrium, Right Ventricle en Left Ventricle.



Die defibrillator apparaat word bo links onder my skouerbeen ingeplant. Dan gaan daar 'n draadjie vanaf die apparaat na my hart toe. Hy gaan in die Right Ventricle kamer van my hart in gaan.
Alles klink baie ingewikkeld, maar die operasie sal ongeveer 'n uur duur. Ek kan dan die volgende dag al huistoe gaan.
Ons glo en vertrou dat alles goed sal gaan, maar bid asseblief saam met ons.

No comments: