Monday 18 August 2008

Die kleingoed

Die naweek was ek en Johan af gewees. Ons het toe by my ma hulle gaan kuier. Pa Pieter was nog afgeboek en ma Annatjie was ook af gewees. Daleen help my ma uit by die kalfies, sy het in gestaan dat my ma 'n naweek af kan hê.
Ons het toe Saterdag - oggend vir Ruben opgepas dat Daleen kon kalfies melk gee. Hier sit Ruben voor die badkamer deur en wag dat Oupa klaar stort.


Die 3 meisiekinders het gou vir ons kom hello sê voordat hulle na 'n maatjie se verjaarsdag partytjie toe is. Hulle het te pragtig gelyk. Yolandi het vir hulle die mooi pakkies gekoop.



Ek onthou nog toe ek in std. 6 (graad 8) was en 'n swart en wit rok aangehad het kerk toe, was een van my klasmaats se ma vreeslik geskok gewees dat ek op daardie ouderdom swart en wit dra. En kyk nou net, swart broek met wit kolletjies en 'n swart baadjie. Waar wil jy nou mooier hê. ( Ouma Annatjie)

Dankie vir al die foto's, Sebil.

No comments: