Wednesday 30 July 2008

Oupa met Skills Day

Elke jaar het Agricultural ITO 'n skills day. Hier kan jy al jou talente in die melkbedryf beoefen.
Ek en Pieter was hierdie jaar daar, omdat ons besig is met ons Level 4. Daar was 8 afdelings. Met elke afdeling het jy punte gekry en dan het hulle 'n wenner in elke afdeling en 'n algehele wenner gekry. Ek het aan 5 van die afdelings deelgeneem. Pieter het aan elke afdeling deelgeneem. Onder andere was daar 'n afdeling vir motorfiets en ATV's (Vierwiel motorfietse). Ongelukkig het ek eers die volgende dag my vierwiel kursus gedoen. Groot was ons verrassing toe ons ons ITO nuusbrief kry met hierdie foto.



Ja, julle sien reg. Regoor New Zealand het almal hierdie nuusbrief gekry met sy foto.
Ek sal tog vir julle 'n foto neem van my op die vierwiel. Ja, ek ry hom, maar vat geen kanse nie. Nog baie versigtig, maar dit gaan al beter.

No comments: