Monday 21 January 2008

Ek neem Pieter indiens

Dit is nou al amper 'n week dat Pieter sy werk bedank het en ek moes iets doen sodat hy handig kan wees. Toe besluit ek dat ek hom maar indiens sal neem. Die salaris sluit net kos en skoon klere in, maar hy het darem ingestem.
Dit is Maandagoggend en die huis moet skoongemaak word en die wasgoed moet gedoen word. Daar moes 'n klomp goed in die dorp gedoen word en ons moet heel moontlik nog môre Auckland toe gaan om ons verlore pakkie te gaan haal. Hy het dadelik ingespring en gehelp.
Hier is hy besig om die hoof slaapkamer af te stof.


Na die afstof, moes hy stofsuig.

Ek het nie ledig gesit, soos julle almal gedink het nie. Die bondel wasgoed was groot en ek het gestaan en stryk.

1 comment:

Marilyn said...

Nice blog. Keep up the good work. Cheers:-)